tisdag 7 juli 2009

Snart semester

Tjena.

Nu är det bara timmar kvar innan jag lämnar kontoret. HÄRLIGT!!!!

Jag kommer att åka upp tidigt på onsdagen den 26 augusti till Jämntland. Har lyckats pricka in ett besök på vårt regionskontor vid lunch. TACKAR TACKAR....sa flickan.....

Coffe kommer sannolikt flyga upp på kvällen till Östersund. Då vore det ju toppen om Olle och Alex kan samåka upp.

Önskar alla en trevlig sommer.

/Kos

PS. Skall försöka uppdatera bloggen efterhand under semestern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar