söndag 14 juni 2009
Vilken härlig helg. REGN. Då kan man ligga hemma i soffan och kolla på jaktfilmer. Så nice. Nej. Jag har faktiskt varit på skjutbanan och tävlat i helgen. Kuljaktstig. 5 skott på räv, 5 skott på rådjur och 5 skott på gris. Alla 50 meter. Sedan var det 80 m älgkalv och ett löp på älgbanan. Och KoS är het just nu. Kom in på en andraplats. Allars har jag och Zebra varit hos Jocke S i veckan som gick och skjutit Sporting. Kul. Men Bamse, Jocke hade en Muurikka. Det måste vi väl ha med oss upp. Det är sååå rätt att dra igång en sådan i fält. Något att tänka på. Hur går det med karat och meny? Blir det Raspeballer. Och så måste vi lära Zebra hur blogging går till. Han är fortfarande inna på datingstuket kanske???? Happy E
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Grattis, man känner sig mer och mer som en riktig nybörjarskytt! Kanske man kan få lite tips på banan innan vi sticker?
SvaraRaderaSjälv håller jag på att riva badrummen hemma, jävla polackjobb! Hade årsmöte med jaktsällskapet, hamnade också på en andraplats på duvmästerskapet!
Klart att vi ska införskaffa en Murikka, bäst i test! 100 års garanti!
Kom igen nu killar, låt oss boka en vakjakt på gris i sommar!