torsdag 13 augusti 2009

Kartor och jaktkort klara

Nu är kartor och korten inplastade. Tyvärr så har Coffe hoppat av men Alex har evt en ersättare pågång. Snart skall jag lägga upp en komihåglista samt menyförslag.

1 kommentar:

  1. Hej, tack för det Jonas, tråkigt att Coffe inte kan vara med oss, känns som en stor del av Happy ending klubben har gått förlorad för tillfället.

    Men som stora starka karlar vi är så axlar vi manteln och ser till att skjuta ännu fler fåglar och levererar dem hem till Coffe.

    Angående menyn så styr Jonas upp luncherna som består av ett antal avancerade rätter, det ryktas om gulasch, ärtor med fläsk, raspeballar, vildsvinswok etc.

    Själv är jag ansvarig för middagarna, de kommer bestå av Anka, Biff och fisk av något slag. Det som vi inte tar med oss upp är faktiskt potatis, den Jämtländska potatisen är fantastisk.

    En annan viktig del är ju drycken! Olle kommer styra upp detta med olika godsaker. Det pratas om: öl, vitt vin, rött vin, gin/tonic, whiskey.

    En annan sak vore bra om Olle kunde fixa frukostinköpen såsom:
    skinka, ost, bröd, juice, kaffe,te, ägg
    Vi får återkomma snarast med ordenliga inköpslistor.
    Det skall bli spännande att komma till dessa vackra marker och dessutom träffa orginalet Reidar igen! han är helt otrolig ni kommer ramla baklänges.

    /På återhörande

    SvaraRadera