Tack för igår hunters. Detta skall bli skitkul. Onsdag den 26 september drar vi iväg jämtland för att jaga skogsfågel. Nu börjar planeringen. Jag har satt upp denna blogg så att vi kan ha den som en komihåglista samt att det är ett mycket bra sätt att samla all information på ett ställe.
Namn på denna jaktklubb är ju självklart given.
Nu börjar äventyret!
Snyggt jobbat! har börjat fila på meny och dryckeskombinationer, var dessutom och fick en grym massage, hade lite ont i ryggen! Rekommenderas kraftigt!
SvaraRaderaSka bli kul att fylla upp land cruisern med öl, kött och ammo!
SvaraRaderaKan samtliga medlemmar skicka namn, adress till mig så kan jag rapportera till Reidar i jämtland
SvaraRaderaDet blir alltså avfärd onsdagen den 26 augusti och hemfärd på söndagen?
SvaraRaderaTrevlig blogg, Berätta gärna mer om kokosnötterna på bildspelet?
SvaraRaderaJättekonstigt att inte raspeballarna har fått mer röster.
SvaraRadera